2013. január 24., csütörtök

Brokkolis-Répás Tepsis Csirkemell

Ez a recept csak azért született meg, mert abból dolgoztam, amit éppen a konyhában találtam, bár alapreceptként is vehetjük, mert nagyjából bármelyik zöldséggel el lehet készíteni :)

Hozzávalók (egy nagy tepsihez)

2 nagy fej vöröshagyma
3 evőkanál liba-, vagy kacsazsír
500 g csirkemell
szárnyas fűszerkeverék
5-6 db nagyobb répa
2 fej brokkoli
400-500 g tejföl
só, bors
200 g cheddar sajt

Elkészítés

A csíkokra vágott répát és a brokkolirózsákat sós vízben megfőzzük, vagy megpároljuk.
A karikákra vágott vöröshagymát 3 evőkanál liba-, vagy kacsazsíron üvegesre pároljuk és egy nagyobb tepsiben egyenletesen eloszlatjuk. A vékony szeletekre vágott, befűszerezett csirkemelleket olívaolajon, vagy a serpenyőben maradt zsíron átsütjük, majd a hagymaágyra fektetjük. A hús tetejére tesszük a megpárolt répát és brokkolit. A tejfölhöz 1 kávéskanál sót és borsot keverünk, majd a zöldségekre öntjük. A tetejére sajtot reszelünk.
Fóliával letakarva, 30 percig sütjük 180°C-on.

Tipp

Én indiai fűszerkeveréket is kevertem a húspácba, és így mustárral tálaltam.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése